شهروندان آمریکایی که معمولاً به حاشیه رانده می شوند، فراموش می شوند و برای مقابله با زباله های سمی و سایر تخلفات رها می شوند، به این درک می رسند که تنها راه زنده ماندن، به چالش کشیدن الیگارشی است که دموکراسی را ویران کرده است.