زن و مردی که در جوانی بر اثر فقدان و زمان شکل گرفته اند، از هم جدا می شوند، سپس ده سال بعد دوباره به هم می پیوندند تا پیوند مشترکشان را پیدا کنند که هنوز آنها را در عشق، غم و اندوه و بزرگسالی راهنمایی می کند.